Ścieżka powrotu

Start Oddziały sportowe

Fotogaleria


Oddziały sportowe
Postępowanie uzupełniające do oddziału sportowego na rok szkolny 2021/2022

Informujemy, że w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną i ograniczeniami wprowadzonymi w szkole zmianie ulegnie termin prób sprawności fizycznej do oddziału sportowego o profilu badminton. O terminie poinformujemy w terminie późniejszym.

 
Postępowanie uzupełniające do oddziału sportowego na rok szkolny 2021/2022


Informujemy, że zostanie przeprowadzone postępowanie uzupełniające do oddziału sportowego o profilu badminton.

Liczba wolnych miejsc: 3

 

 

 

 

 

Terminy postępowania uzupełniającego do oddziału sportowego na rok szkolny 2021/2022

1) Terminy składania dokumentów w postępowaniu uzupełniającym do oddziału sportowego: od 6 kwietnia 2021 r. godz. 8:00 do 13 kwietnia 2021 r. godz. 15:00.

2) Termin przeprowadzenia prób sprawności fizycznej: 20 kwietnia 2021 r., godz. 16.00, aula Szkoły Podstawowej nr 10 w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5,

3) Podanie do publicznej wiadomości wyników prób sprawności fizycznej – 22 kwietnia 2021 r. o godz.15:00.

4) Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych – 30 kwietnia 2021 r. godz. 8:00.

5) Potwierdzenie przez rodzica woli przyjęcia - od 4 maja 2021 r. godz. 8:00 do 10 maja 2021 r. godz. 14:00.

6) Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do oddziałów sportowych – 11 maja 2021 r. godz. 8:00.

WNIOSEK O PRZYJĘCIE DO ODDZIAŁU SPORTOWEGO

OŚWIADCZENIE - WIELODZIETNOŚĆ RODZINY

OŚWIADCZENIE OBJĘCIE PIECZĄ ZASTĘPCZĄ
OŚWIADCZENIE SAMOTNE WYCHOWYWANIE DZIECKA

 
Rusza nabór do oddziałów sportowych w Szkole Podstawowej nr 10 w Suwałkach

Szkoła Podstawowa nr 10 w Suwałkach zaprasza uczniów klas trzecich na testy sprawności fizycznej kwalifikujące do nauki w przyszłym roku szkolnym 2021/2022 do klasy czwartej sportowej o profilach: piłka siatkowa chłopców, badminton, pływanie. Siatkarze, badmintoniści oraz pływacy uczący się w "Dziesiątce" należą do krajowej czołówki, ćwiczą na lekcjach, trenują w SUKSS, SKB i MUKS Olimpijczyk.

Terminy postępowania rekrutacyjnego do oddziałów sportowych na rok szkolny 2020/2021

 

1.Terminy składania dokumentów w postępowaniu rekrutacyjnym do oddziałów sportowych  od 02.03.2020 r. od godz. 8: 00 do 05.03.2021 r. do godz.15.00,

2.Termin przeprowadzenia prób sprawności fizycznej – od 08 marca 2021 r. do 15 marca 2021 r. według harmonogramu:

a) piłka siatkowa chłopców – 08 marca 2021 r., godz. 17:00, hala sportowa Szkoły Podstawowej  nr 10 w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5,

b) badminton – 09 marca 2021 r., godz. 16.00, aula Szkoły Podstawowej nr 10 w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5,

c) pływanie – 10 marca 2021 r., godz. 16:00 –– testy na sali małej lewej Szkoły Podstawowej nr 10 w Suwałkach, ul. Antoniewicza 5, godz. 17:00 - testy w wodzie, Aquapark ul. Jana Pawła II,

3.Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów, którzy uzyskali pozytywne wyniki prób sprawności fizycznej – 16 marca 2021 r. o godz.15:00.

4.Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych do oddziałów sportowych – 23 marca 2021 r. godz. 8:00.

5.Podanie do publicznej wiadomości listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych do oddziałów sportowych 26 marca 2021 r. godz. 15:00.

Regulamin rekrutacji do oddziałów sportowych

Zakres prób sprawności fizycznej

Piłka siatkowa - Próby, wyniki

Pływanie -Próby, punktacja, klasyfikacja

Badminton - Próby, próby specjalistyczne, tabela, testy

Druk wniosku o przyjęcie dziecka do oddziału sportowego można pobrać w sekretariacie szkoły lub poniżej.

Do wniosku należy dołączyć dokumenty potwierdzające spełnianie przez kandydata kryteriów branych pod uwagę w postepowaniu rekrutacyjnym oraz zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do nauki w oddziale sportowym wydane przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej.

Do pobrania:

 
NABÓR DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH

WKRÓTCE ROZPOCZYNAMY NABÓR DO ODDZIAŁÓW SPORTOWYCH. WNIOSKI MOŻNA SKŁADAĆ OD 02.03.2021 R. W SEKRETARIACIE SZKOŁY.

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE PODAMY W NAJBLIŻSZYM TERMINIE.

 

Wniosek o przyjęcie do pobrania TUTAJ

 




Copyright © 2013 SP nr 10 w Suwałkach. Webmaster: TG